ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΟΠΟΙΟΣ ΣΠΕΡΝΕΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ…, ΘΕΡΙΖΕΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!»

Σε üλα τα προγρÜμματα γßνεται κÜποια ξενÜγηση στο νησß η οποßα συνδÝεται με το εκÜστοτε πρüγραμμα και συνοδεýεται απü τα αντßστοιχα φýλλα εργασßας.
    «Περιδιαβαßνοντας το Βαθý»
    «Επßσκεψη στο Αρχαιολογικü και Ναυτικü-Λαογραφικü Μουσεßο στο Βαθý»
    «Επßσκεψη στην ΑνωγÞ»
    «Επßσκεψη στο ΜοναστÞρι των Καθαρþν»
    «Επßσκεψη στο Σταυρü»
    «Επßσκεψη στο Κιüνι»

ΚατÜ τη διÜρκεια του προγρÜμματος γßνονται οι παρακÜτω δραστηριüτητες:
«Τι θα φÜω και τι δεν θα φÜω σÞμερα και γιατß;»
«ΤÝχνη απü τρüφιμα»
«Τρüφιμα : απü την παραγωγÞ στην κατανÜλωση»
«ΧρÞσιμες κατασκευÝς με Üχρηστα υλικÜ συσκευασßας τροφßμων»
«Τρüφιμα: προÝλευση και ταξινüμηση»
«¸δαφος- ΘρÝψη και στÞριξη των φυτþν»
«¸δαφος και διατροφÞ»
«ΤεχνητÝς αναβαθμßδες»
«Επßσκεψη σε αμπελþνα-ελαιþνα»
«Συμφωνþ-Διαφωνþ (παιχνßδι)»
«Πως γßνεται Ýνα χÜμπουργκερ;»
«ΦυτοφÜρμακα (παιχνßδι ρüλων)»
«ΒιολογικÞ γεωργßα (παιχνßδι ρüλων)»
«Τι υπÜρχει μÝσα στο στομÜχι σας;»
«ΠλεονεκτÞματα και μειονεκτÞματα της βιολογικÞς γεωργßας; (παιχνßδι ρüλων)»
«ΒιολογικÞ γεωργßα-Δημιουργßα ενημερωτικοý φυλλαδßου»
«ΟικιακÜ απορρßμματα και χωματερÝς»
«Σωστüς καταναλωτÞς και ΠροπαρασκευασμÝνες τροφÝς-τροφÝς ευκολßας»

Και προβολÝς κüμικς με αντßστοιχα φýλλα εργασßας.

ΜετÜ απü τις παρουσιÜσεις θα διανÝμονται στους μαθητÝς φýλλα εργασßας με το ανÜλογο περιεχüμενο. Τα φýλλα εργασßας περιÝχουν ασκÞσεις τýπου:
«βÜλτε σε κýκλο το σωστü»
«βρεßτε τις διαφορÝς»
«αντιστοßχηση»
«ενþστε τις τελßτσες»
«ζωγραφικÞ»
«λαβýρινθος- βρεßτε την Ýξοδο»
«ερωτηματολüγιο»
«σταυρüλεξο»
«κρυπτüλεξο»
«βÜλτε τις λÝξεις στη σωστÞ σειρÜ»
«βÜλε τις απαντÞσεις στη σωστÞ θÝση»
«βρες τη σωστÞ απÜντηση»
«τι σας αρÝσει και τι üχι;»

ΚÜθε πρüγραμμα πλαισιþνεται απü θεατρικÜ δρþμενα, παιχνßδι κρυμμÝνου θησαυροý και επιδαπÝδια παιχνßδια.