Η ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ - ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ

Το πρüγραμμα «Η Οδýσσεια του Κλßματος» επιλÝχθηκε λüγω της παγκüσμιας αλλÜ και τοπικÞς διÜστασης του προβλÞματος σε επßπεδο αλλαγþν του τρüπου ζωÞς, αλλÜ και λüγω της κρισιμüτητας και οριακÞς κατÜστασης στην οποßα Ýχει περιÝλθει ο πλανÞτης. ΤÝλος θεωρÞσαμε αναγκαßο üτι Ýχει Ýρθει το πλÞρωμα του χρüνου να αντιληφθοýμε τις επιπτþσεις απü τις ανθρþπινες παρεμβÜσεις και να αλλÜξουμε στÜσεις και αντιλÞψεις στην καθημερινüτητα μας και γενικüτερα στη ζωÞ μας.

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Οι μαθητÝς να φτÜσουν στη:
1) Γνþση και κατανüηση για τις φυσικÝς αλλαγÝς του κλßματος και των αλλαγþν στη ζωÞ των ανθρþπων.
2) Κατανüηση του ΦαινομÝνου του θερμοκηπßου και της επßδρασης του στο κλßμα.
3) Γνþση των κινδýνων και των απειλþν που προκýπτουν απü την διαταραχÞ του ΦαινομÝνου του θερμοκηπßου.
4) Γνþση και σýγκριση των προτεινüμενων λýσεων για την αντιμετþπιση του φαινομÝνου.
5) ΥιοθÝτηση προτÜσεων, στÜσεων και συμπεριφορþν για την ορθολογικÞ διαχεßριση του περιβÜλλοντος.
6) Κατανüηση üτι αποτελοýμε μÝρος μιας παγκüσμιας κοινüτητας και üτι η λýση αφορÜ και θα δοθεß απü üλους μας.
7) Κατανüηση üτι αποτελοýμε μÝρος της ανθρωπüτητας και Ýτσι Ýχουμε το δικαßωμα ενüς καλýτερου μÝλλοντος
8) Η παρατÞρηση, η Ýρευνα, η συνεργασßα, η αξßα της γνþσης εßναι προûποθÝσεις για την επßλυση ενüς προβλÞματος.
9) ΜÝσα απü θεατρικÜ παιχνßδια ρüλων και επισκÝψεων σε πεδßα δρÜσης να βιþσουν την αναγκαιüτητα σωτηρßας του πλανÞτη.
Το Πρüγραμμα συνοπτικÜ
Το πρüγραμμα «Η Οδýσσεια του Κλßματος - ΚλιματικÝς ΑλλαγÝς» περιλαμβÜνει τις υπο-ενüτητες α) Μüλυνση του περιβÜλλοντος, β) Φαινüμενο του Θερμοκηπßου, γ) ΥπερθÝρμανση του πλανÞτη, δ) Τρýπα του ¼ζοντος, ε) ¼ξινη ΒροχÞ που γßνονται κατανοητÝς μÝσα απü πληθþρα καλλιτεχνικþν δραστηριοτÞτων, θεατρικþν παιχνιδιþν, παιχνιδιþν ρüλων, κατασκευþν και περιβαλλοντικþν παιχνιδιþν.

ΚατεβÜστε το πρüγραμμα αναλυτικÜ (doc)
Δραστηριüτητες του προγρÜμματος

πßσω στα προγρÜμματα